24 Nisan 2013 Çarşamba

Umuttu Öbür Adın...



Yıllarımı verdim hayaline,
Umut ektim, hasret ektim, özlem ektim üstüne.
Mutluluktu, umuttu, hasretti, özlemdi adın,
Öyle büyüttüm yüreğimde.

Gözlerinin karası, kokunun rayihası,
Sarsarken benliğimi,
Erdem diye ne varsa yeşerttiğim,
Soyundum çırılçıplak, 
geldiğimde ağlayarak.

Sevdaydı öbür adın,
Umuttu, aşktı, hasretti, özlemdi,
Özveriydi.
Acıyorken içimde bir yer,
Tükeniyorken değerler,
Sevmekti, gelmekti, sarmaktı, sunmaktı,
Varlığımı sorgusuz.

Gerçekler çarparken amansız,
Umudum düştü, denize, dermansız,
Reddettim gerçeği, göz göre göre,
Umuttu diğer adın, umarsız..

Gerçekler görünse de kare kare,
Olmaz, yıllarca ördüm çile çile,
Merdivensiz kalırken yüreğimde;
“O beni seviyor” du tek limanım.

Kanatarak söktüm umudu yerinden,
Mutluluğun rotası sapmıştı derinden,
Sevdam, hasretim, özlemim,  için için yanarken,
Gerçeğe boyun eğdim yine yeniden.


MÇH

Hiç yorum yok: