25 Mayıs 2012 Cuma

Bugün ölmeliyim



Bugün ölmeliyim
Bugün istemediğim kadar yalnız
Dayanamayacağım kadar yorgunum
Bir yaprağın kıpırdayışı devirebilir beni
Her şey kara, her yer ıssız
Karanlıktayım
Hiç bir konuya, hiç bir zamana dair
En ufak ümidim yok bugün
Bugün yaşamadım, nefes almadım
Varolmadım
Bir yüküm
Hiç bir şey olması gerektiği gibi değil
Korkuyorum
Hiç bir şey hiç bir zaman
Olması gerektiği gibi olmayacakmış gibi bugün
Bugün istemediğim kadar yalnız
Boyayamayacağım kadar sarısıyım yaprağımın
Dinlediğim şarkının buruk melodisi
Gözyaşımın damlasıyım
Bugün denizimde kopan fırtınam
Çıldıran dalgalarımın köpüğüyüm
Haykırışlarımın boşunalığıyım bugün
İçimdeki volkanın sönüklüğü
Düşüncemin çıkmaz sokağıyım
Hüznüme ortak bir tek kalem bugün
Bugün istemediğim kadar yalnız
Yarın ölemeyecek kadar yorgunum
Bugün ölmeliyim
Necla Yılmaz, 07.10.1996

Hiç yorum yok: