27 Nisan 2012 Cuma

En büyük kıvancım, sonsuza dek annen olmaktır.


 “Keşke Gerçek Olsa” kitabından alıntı. Yazarı Marc Levy

................................; ben senin annendim; korkularım, kuşkularım, başarısızlıklarım, pişmanlıklarım ve zaferlerimle bir kadındım da. Sana bol bol öğüt verirken, ben de yanılgılara uğradım, hatta bu sık sık başıma geldi. Anne babalar, bir gün rollerinin bize kalacağını anlamadan, ömrümüz boyunca aşmaya çabaladığımız dağlardır.
Biliyor musun, hayatta çocuk yetiştirmekten daha karmaşık bir iş yok. Bütün ömrünü, doğru bildiklerini vermekle geçiriyorsun, bir yandan da sürekli yanılgıya düştüğünün farkındasın. Ama pek çok anne baba için, zaman zaman ellerinde olmadan bencilliğe kapılsalar da, var olan tek şey sevgidir.
...................................
Elimden gelenin en iyisini yaptım aşkım; benim gibi bir kadının iyi yönleri ve kusurlarıyla yapabileceğinin en iyisini yaptım; ama bil ki sen benim bütün yaşamım, yaşama nedenimdin, başıma gelen en önemli, en güzel şeydin. .........
En büyük kıvancım, sonsuza dek annen olmaktır.
Seni seviyorum.

Hiç yorum yok: