23 Mayıs 2012 Çarşamba

Ben de moralinizi bozmak için yazdım zaten.



Izdırap sayesinde çok şey kazandım, çok meyve yedim. Hayatı gördüm, iliklerime kadar işleyen her soğuk acıda biraz daha büyüdüm. Ruhumun çalkantısıyla amansız trajediler yaşadım. Fakat hayatımı kazandığım şeylerle kıyasladığımda mutluluk çok sefil kalıyor. Mutluluğun yüce bir yanı yoktu, sadece insana birkaç gerçeği gösteren birkaç saat başının ağrısını kesen toz bulutu.

Mücadelelerimdeki ihtişamlar bile mutlulukta yok. Bu yüzden aşırı değişmek, aşırı mutluluk biraz da gerçek mutluluğa engel. Uğursuzdur aşırı mutlu olmak, gün gelir uğursuzluğunu gösterir. Bu düzenim, yaşantım, amaçlarım her türlü sevinç ve mutluluktan yeğ.

Oscar Wilde'nin bir sözünü hatırlatırım, aslında en güzelini o demiş; 'Bir yaşamdan fazla bir yaşamla yaşayanlar, ölürler bir'den fazla.''

Bir yaşamdan fazlasını isteyenler, alçaktır. Mutluluğun fazlasını isteyen hayatı hiç yaşamamıştır. Mutlu oldunuz mu ?

- Yok biliyorum.

Ben de moralinizi bozmak için yazdım zaten.

Özgür Bacaksız

Hiç yorum yok: