7 Şubat 2013 Perşembe

Harfleri ve cümleleri bir sihirbaz gibi kullanmak istedim hep.....

Harfleri ve cümleleri bir sihirbaz gibi kullanmak istedim hep, gizli kalmak istedim, kelimelerdeki her derinlikte birilerinin boğulmasını istedim, belki bazı nesnelerin, insanların beni anlamasının tek yolu buydu, birileri boğulmalıydı. birileri bazı şeyleri hissetmeliydi. zaman geçtikce ustalaşan bir sihirbazın artık kendini bile kaybettiği o kördüğümdeyim. şimdi bütün provalar, sahneler, şapkadaki tavşan, sarhoş seyirci.. inanın hepsi boş. en güzel şov insanın kendini kaybetmesi değil, insanın kendini hep içinde saklamasıydı. böyle bir umutsuz çağda bir şeyleri kaybedip bulmanız çok zor, kaybetmeye meyilli bir ruhunuz varsa koruyun onu, saklayın. sihirbazlık bazı insanlara göre değil.

https://www.facebook.com/OzgrBacaksiz

Hiç yorum yok: